- დავით გუჯაბიძე – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- გიორგი ღვალაძე – ნატო ვაჩნაძე ქართული კინოსამსახიობო სკოლის სათავეებთან – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- თამარ ცაგარელი – “სათეატრო აზრის ევოლუცია” (ანტიკური ეპოქიდან იტალიური რენესანსის ჩათვლით) – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ლალი გელაშვილი – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ნინო ლიპარტიანი – “პოსტმოდერნისტული თეატრალური ხელოვნება, როგორც სოციო – კომუნიკაციური საშუალება” – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- თინათინ ჭაბუკიანი – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ალეკო გელაშვილი – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- მარიკა მამაცაშვილი – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- მარინე (მაკა) ვასაძე – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- შორენა ფხაკაძე – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ლადო ტატიშვილი – სატელევიზიო რეკლამის მხატვრულ-შემოქმედებითი ასპექტები – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- რევაზ ჭიჭინაძე – ტელე-კინო პროდუქცია, როგორც მასობრივი მანიპულაციის საშუალება (საქართველოს სახელმწიფოებრივი დამოუკიდებლობის აღდგენიდან ვარდების რევოლუციამდე) – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ეკატერინე გელიაშვილი – ორნამენტული სიმბოლიკა ქართულ ხალხურ ქორეოგრაფიაში – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ნათია მეფარიშვილი – “ამერიკული კინოს “სამოციანელთა” თაობა (შემოქმედებითი მიმართულებები და შემოქმედებითი თავისებურებები)” – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- რუსუდან კვარაცხელია – “მეტაფორული ტენდენციები XX საუკუნის 60-80-იანი წლების ქართულ კინემატოგრაფში” – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- პაატა იაკაშვილი – “იდეოლოგიური ცენზურა უხმო პერიოდის ქართულ კინოში” – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ლუბა ელიაშვილი – “კულტურა, რელიგია და ტრადიცია მასობრივი კომუნიკაციის საშუალებებში” – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- დიმიტრი ხვთისიაშვილი – “მსახიობის აღზრდის პედაგოგიური საფუძვლების ინტერპრეტირების საკითხისათვის” – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- მედეა გუნია – “X საუკუნის შუა ხანების ქართული საფასადო პლასტიკის თავისებურებანი კუმურდოს ტაძრის მაგალითზე” – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- გიორგი აფხაზავა – სამუელ ბეკეტის დრამატურგია და მისი პიესის “გოდოს მოლოდინში” ინტერპრეტაციის პრობლემის საკითხისათვის – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- დოდო ჭუმბურიძე – კულტურის სფეროს შემოსავლიანობის მენეჯმენტი მარკეტინგული კომუნიკაციების მეშვეობით – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ვაჟა ზუბაშვილი – სარეკლამო სახე/ხატის შექმნის აუდიო-ვიზუალური ტექნოლოგიები xx საუკუნის 80-90-იანი წლების ქართულ სატელევიზიო რეკლამაში (რეჟისურის ასპექტები) – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- გიორგი უღრელიძე – ტელესივრცე – კინემატოგრაფის სამოქმედო არე – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- თეა კახიანი – თანამედროვე ქართული რეჟისურის ტენდენციები 1990-2000 წწ. – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- მაია ღვინჯილია – არამატერიალური კულტურული მემკვიდრეობის მართვის ასპექტები ტურიზმში (ქართული ხალხური ტრადიციების მაგალითზე) – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- თინათინ ქოიავა – ქორეოგრაფიული ტენდენციები დრამატულ თეატრში – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- მაია კიკაბიძე – ტელევიზიის ზეგავლენა და ინტერაქტიული ურთიერთობა მაყურებელთან – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- თამარ ბართაია – კინოდრამატურგიის უცვლელი პრინციპები: იდეიდან ფილმამდე – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ნანა (ნანუკა) ხუსკივაძე – პიროვნების მნიშვნელობა სამსახიობო ხელოვნებაში – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ავთანდილ ჩაჩავა – ქართული ფოლკლორული სანახაობების მხატვრული გაფორმების ტენდენციები – დისერტაცია / რეზიუმე-ავტორეფერატი
- ლილი მამაცაშვილი – ალექსანდრე როინაშვილის შემოქმედება და მისი როლი სამუზეუმო-საარქივო მემკვიდრეობის შექმნაში – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- გიორგი ქანთარია – ფსიქოლოგიური ჟესტის მნიშვნელობა მსახიობის აღზრდის პროცესში – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- ლაშა ჩხარტიშვილი – „მეფე ლირის“ სცენური ინტერპრეტაციის საკითხები (პიტერ ბრუკის, ჯორჯო სტრელერისა და რობერტ სტურუას შემოქმედების მაგალითზე) – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- თამთა ცინცაძე – მსახიობის ოსტატობის საბაზისო უნარების საზოგადოებრივ ურთიერთობათა პრაქტიკაში გამოყენების საკითხისათვის (სატელევიზიო სივრცის მაგალითზე) – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- ნური ნალბანთოღლუ – სამუელ ბეკეტის პიესა “თამაშის დასასრული” განხილვა “დროის გაგების” ფონზე და სცენაზე დადგმის მეთოდის შეთავაზება – დისერტაცია
- შოთა გეგიაძე – ყურადღებისა და ემოციის მნიშვნელობა სასცენო მოძრაობის შესწავლის პროცესში – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- გიორგი რაზმაძე – ქართული კინომცოდნეობა − კრიტიკისა და ცენზურის ურთიერთობის ისტორია – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- გამზე თანრივერმიში – სამუელ ბეკეტის „ბედნიერი დღეების“ კრიტიკული ანალიზი და დადგმის მეთოდოლოგია – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- ილია ნატროშვილი – რეჟისურის ასპექტები თანამედროვე მულტიმედიაში – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- ხათუნა დამჩიძე – დასავლეთ საქართველოს საცეკვაო დიალექტები (აჭარული, ლაზურ-შავშური,მეგრული, აფხაზური, რაჭული) და მათი ურთიერთმიმართების ძირითადი ეთნოქორეოლოგიური ასპექტები – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- გოჩა კაპანაძე – მიხეილ ჯავახიშვილის „კვაჭი კვაჭანტირაძის“ სცენური ინტერპრეტაციისათვის (თეორია და პრაქტიკის ანალიზი) – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- თამარ ბერიძე – რიტმიკის სწავლების მეთოდოლოგიის კვლევა დათანამედროვე მიდგომები – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- ქეთევან ჯიშიაშვილი – ურბანული სივრცის კულტუროლოგიური მოდელების მიმართება ქართველ 80-იანელთა ფერწერასთან – დისერტაცია / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი ინგლისურად
- მარიამ იაშვილი – მითოლოგიური მოდელები ჰაინერ მიულერის შემოქმედებაში – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- თამარ მუქერია – ჯორჯო სტრელერის ევროპული სათეატრო იდენტობა – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- მაგდა ანიკაშვილი – ეროვნული კინემატოგრაფის მხარდაჭერის სახელმწიფო პოლიტიკა და კინოწარმოების პრობლემები – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- ნინო გოდერძიშვილი – რელიეფური სცენები მონადირე-მხედრებითა და ზოომორფული გამოსახულებებით შუა საუკუნეების ზოომორფული გამოსახულებებით შუა საუკუნეების ქართულ ხელოვნებაში – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- მზია ზაუტაშვილი – სპეციფიკური უნარ-ჩვევების დახვეწა პრაქტიკული ტელერეჟისურის სწავლების პროცესში – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- ნინო ჩერქეზიშვილი – თეატრი, როგორც სოციალური ცვლილებების ინსტრუმენტი – დისერტაცია / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი ფრანგულად
- ლელა გვარიშვილი – საოპერო სპექტაკლის სადადგმო თავისებურებების შესახებ – დისერტაცია
- ნინო დავითაშვილი – სამსახიობო ტრენინგის თეორიისა და პრაქტიკისათვის (მიხეილ ჩეხოვის 16 გაკვეთილის და ვსევოლოდ მეიერჰოლდის ბიომექანიკური ტრენინგების მაგალითებზე) – დისერტაცია
- დალი მესაბლიშვილი – ნაშრომის მიზანია სათეატრო ხელოვნების გზით ბავშვთა და მოზარდთა ზნეობრივი აღზრდის შემოქმედებითი განვითარებისა და სოციალიზაციისათვის ხელშეწყობა – დისერტაცია / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი ინგლისურად
- მაია არჩვაძე – სპორტი ქართულ კინოში: მასალა და მისი მხატვრული ინტერპრეტაცია – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- თინათინ ბერძენიშვილი -პოპულარული კულტურის ახალი ხედვა და მედია როგორც მისი ძირითადი მედიუმი – დისერტაცია / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი ინგლისურად
- ქეთევან პატარაია – მწერალი კინოდრამატურგები XX საუკუნის მეორე ნახევრის ქართულ კინოში – დისერტაცია / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი რუსულად
- მანანა კვირკველია – აუგუსტო ბოალის ინტერაქტიური თეატრი – დისერტაცია / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი ინგლისურად
- ეკატერინე კონტრიძე – ხელოვანის შემოქმედებითი თავისუფლების პრობლემა ტოტალიტარული რეჟიმის დროს – დისერტაცია / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი რუსულად
- ანა მირიანაშვილი – საბავშვო/მოზარდ მაყურებელთა თეატრის როლი მეოცე და ოცდამეერთე საუკუნეებში; სარეპერტუარო პრობლემები – დისერტაცია / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი ინგლისურად
- როსტომ კაჭახიძე – ეროვნული მხატვრობის ტრადიციების ინტერპრეტაციის პრობლემა სევერიან მაისაშვილის შემოქმედების მაგალითზე – დისერტაცია [დანართები] / ავტორეფერატი / ავტორეფერატი ინგლისურად
- ზურაბ ხუციშვილი – კინოწარმოების სხვადასხვა მოდელები და მეთოდები – დისერტაცია / ავტორეფერატი
- ნიკოლოზ წულუკიძე – თეატრალური წარმოდგენის სოციალურ-პოლიტიკური ასპექტები (თბილისის თავისუფალი თეატრის სპექტაკლების მაგალითზე) – დისერტაცია
- ქეთევან ოჩხიკიძე – სახელოვნებათმცოდნეო კვლევები (ძველი ქართული ხელოვნების ისტორია მსოფლიო ხელოვნების კონტექსტში) – დისერტაცია
- ნერონ აბულაძე – ქართულ-ევროპული სათეატრო კომპერატივისტიკა (სიმბოლისტურ ექსპრესიონისტული ძიებები XIX – XX საუკუნეთა მიჯნაზე) – დისერტაცია
- თეა ჭანტურია – აუდიოვიზუალური კულტურის პარადიგმა: ტექნოგენური ტრანსფორმაცია და მასში ეკოსოფიის ინტეგრაცია – დისერტაცია
- თეა სხიერელი – ბრენდმედიის როგორც ახალი კულტუროლოგიური სივრცის ზოგადი თავისებურებები და განვითარების შესაძლებლობები – დისერტაცია