
Giorgi Shalutashvili
საქართველოს შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის რექტორი,
პროფესორი, ხელოვნების დოქტორი.
1987 წელს დაამთავრა საქართველოს შოთა რუსთაველის სახელობის თეატრალური ინსტიტუტის სარეჟისორო ფაკულტეტი (ხელმძღვანელები – დიმიტრი ალექსიძე, თემურ ჩხეიძე).
1989-1992 წ.წ. – მესხეთის სახელმწიფო დრამატული თეატრის სამხატვრო ხელმძღვანელი.
1992 წლიდან დღემდე შოთა რუსთაველის სახელობის თეატრისა და კინოს უნივერსიტეტის პედაგოგი, როგორც ჯგუფის ხელმძღვანელს გამოშვებული ჰყავს შვიდი სამსახიობო ჯგუფი.
2000 წლიდან მუშაობს კინოდოკუმენტალისტიკაში, გადაღებული აქვს ოცზე მეტი დოკუმენტური ფილმი.
2006 წ. – ეროვნული დრამატურგიის ფესტივალის ერთ-ერთი დამაარსებელი, ახალციხე.
2008-2009 წწ. სანდრო ახმეტელის სახელობის დრამატული თეატრის მთავარი რეჟისორი.
2009-2014 is acting department leader;
He has directed about 50 performances and more than 20 films.
დადგმული აქვს 80-მდე სპექტაკლი და გადაღებული აქვს 20-ზე მეტი ფილმი.
Festivals and prizes:
2000 – Special certificate of the Patriarchate of Georgia for the film "The Holly Road";
2001 – Eurasian TV Forum, Moscow, Grand Prix for the film "Entrance Examinations";
2005 - Venice International Film Festival - "Tushetian Celebrations";
2005 - Venice International Film Festival - "Still alone";
2007 - Batumi International Film Festival, the prize "Saint Andrew's Cross" for the best TV film - In the footsteps of Great Andrew";
2008 - Batumi International Film Festival, the Special Jury Prize "Saint Andrew's Cross" for the film ”Visiting the Patriarch;
2012 - International Student Theatre Festival, in the top ten student performances “Our Town”, London Cultural Olympiad and Sheffield (UK);
2014 - G.Eristavi Festival of Comedy, Grand Prix for the play "I Want to Become a Princess".
2016 წ. – მ. თუმანიშვილის სახელობის პრემია სპექტაკლისათვის ,,მეთევზე ერთი, ორი“;
2017 წ. – პრიზი წლის საუკეთესო რეჟისურისათვის სპექტაკლისათვის ,,მეთევზე ერთი, ორი“; წაკითხეული აქვს ლექციები და ჩატარებული აქვს მასტერკლასები პოლონეთის, უნგრეთის, ისრაელის, შვედეთის, ჩინეთისა და ინგლისის უმაღლეს თეატრალურ სასწავლებლებში.